مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۳ میلیارد و ۹۶۱ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان کمیته امداد پرداخت‌شده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، صفری مدیرکل کمیته امداد استان زنجان گفت: توسعه خدمات معوض باهدف هم‌افزایی در تأمین منابع موردنیاز برای کمک به رفع نیاز‌های خانواده‌های تحت حمایت در بخش‌های مختلف از برنامه‌های مهم کمیته امداد استان زنجان در حوزه خدمت‌رسانی به جامعه هدف است.

او بابیان اینکه خدمات معوض این نهاد در قالب تسهیلات حمایتی و کارآفرینی به خانواده‌های  تحت حمایت ارائه می‌شود، افزود: بر اساس آمار‌های موجود از طریق صندوق امداد ولایت ۲ هزار و ۴۷۵ فقره تسهیلات قرض الحسنه حمایتی و کارآفرینی از ابتدای امسال تاکنون به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان پرداخت‌شده است.

صفری ادامه داد: تسهیلات قرض‌الحسنه حمایتی پرداخت‌شده در قالب کارگشایی، اشتغال، امور تحصیلی و فرهنگی، درمان، آموزش کسب‌ و کار، مسکن و ودیعه مسکن بوده و تسهیلات کارآفرینی نیز به‌منظور مهارت‌آموزی و ایجاد فضای کسب‌ و کار و طرح‌های اشتغال متناسب بامهارت و علاقمندی به جامعه هدف این نهاد پرداخت‌شده است.

او افزود: برای ارتقاء اثربخشی خدمات و هم‌افزایی در تأمین منابع برای خدمت‌رسانی به خانواده‌های تحت حمایت، از ابتدای امسال تاکنون بیش از ۲۳ میلیارد و ۹۶۱ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه از طریق صندوق امداد ولایت در قالب خدمات معوض کمیته امداد به جامعه هدف این نهاد در استان زنجان پرداخت‌شده است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.